hei Lelaki yang KACAK lagi HENSEM


entry ni sekadar luahan perasaan kpd pihak2 berwajib...
entry ni bukan utk semua lelaki yaw..*takut nnty ramai lelaki mara n na bnoh alyn..huhu    
take a note pliss : kpada anda yg penghaterz tegar insan bernama ALYN nhey better jgn bace cuz takowt 'euuu muntah nanty dek kerana meluat dgan eiii...'
aku tersangatla bengang dengan sesetengah kaum adam nhey..
oke find! na berkenalan..aku bole je..ta salah if berkawan..*tipoo la if aku kate aku ta shuke kawan gan laky..
kawan-kawan jugak..buah haty ta pena lupe k..sayang sangat..*gedik tetibe..huhu (biala..dis belog is mine! pena dga?? den shut up..)
oke,balek pada citer asal..
ade la kaum adam nhey dok kate na knal,ape la,itu la..*tade kaitan gan perasan k,dyorang na knal,eclaz r ta kite ta taow...so,aku iyekan jela..dyorang kate HYE,aku kate HEY..
lame-lame aku malas na layan sangat cuz bz la skunk nhey n buah haty mara la der..(seremeyh!!)
lepas to 4sure timbul la ayat :

- eleh! qo pompuan bajewt cun..sombong bebeno...
(oke,aku taow aku ta cun to sbb aku takowt na kawan gan kome2 yg HENSEM KACAK lg bergaya nhey)

-awak engat sy na couple gan awak ke? na kenal je oke..
(la,eiii ta kate pown na couple dgn euu..oke)

-aku saje ajak kau kua nhey,jgan engat aku shuke kau plurk..shortfom dy*jgan perasan sgt..
(oke,aku taow la kau shuke pompuan yg lawa cun kebabom..aku tade hal la)

-asal semacam je,kite ade buat salah kat awak ke..
(at-10-tion : mood saia berubah tade sawang meyawang dgn kamu..maaf)

-ai,pakai mcm nhey tade la cantik pown..'sape' yg kate cantik to..
(oke,find! nhey zon SENTAP habiz...bear in ur mind k,aku akan pakai ape je yg aku rase cantik n confident..ta kesah la kau shuke r ta n kau kesah ape..kau na kate kat 'sape' to bodo la ek cuz ckap aku cantik? okedokey,aku taow awek kau gile gojes!! apeadehal....)

-euu da kawen ke...
(waaaaaaa...nhey aku cdeyh n pna skaly aku nanges... :(  ,obviously,aku admit aku da gemok gle la en..baju pown ramai gle da ta muat..nhey semua MCD pnye pasal..*cyan MCD tapasal-pasal je..haha..aku taow la aku ta lawa tpy dashyat cgt la sampe kate aku da kawen kan..na..na..tnye anak da bpe org..*tembak laju-laju!!!)

-ape da,mcm kau sorg ade BF..
(ha??! apekejadahnye kau na kaitkan bie-F plurk..)




oke,insan2 terhebat sekalian..kate-kate anda yg berkhemah to aku simpan jadi teladan..aku ta sempurna la katekan.Setiap ketawa terbahak-bahak yg kau hadiahkan utk aku to aku redha jela..*aku pown pena mcm to jgak...hehehe...kau dan kau tataow,aku bukannye menyombunk bile qorang na kenal tapy aku takowt qorang just na ukur tahap mane keterhegeh-hegehan sorang pompuan to lagy2 cuz fizikaly aku ta secantik Lisa Surihani..*gile jauh plurk aku buat perbandingan en..hehe..ape pown,akugembiradanbersyukurmenjadiseorangnurfazleen..tpi sesungguhnya aku berkecil hati dengan setiap ape yg aku denga n aku bace melalui kau dan kau sume..tipo lettew if aku kate aku cool je..

*sorry di atas penggunaan 'akukau' dan segala kelancangan bahasa yg di gunakan.
*sorry pada insan2 yg di atas,aku sekadar meluahkan.
*sorry pada kamu dan kamu di luar yg merase meluat bile bace entry mengarut nhey.
*sorry la pada sume-sumenye....

p/s : bolehka aku menjadi seperti angin yg meniup di setiap sudut kehidupan manusia,yg di nanty utk menyamankan hidup mereka,yg terbang menerawang di muka bumi tanpa ada rasa bersalah dan tanpa ada sebarang cercaan dari manusia.



Hati merasa..Otak berfikir..Jari menzahirkan :)

No comments: