Saya Pondan Istimewa


Berita ni alyn baca dlam akhbar METRO.Seriusly,tajuk dy sgt menangkap la.How ya pondan istimewa??Jum bace...sebelum to alyn na ingatkan ye,ini bukan tujuan untuk mengaibkan ,cume berkongsi ape yang alyn da bace jew..:)

''saya bukan sebarangan pondan kerana di anugerahi keistimewaan oleh Tuhan yang mungkin tidak terdapat pada pondan2 yang lain.Tu sebab la ramai yang cemburukan saya dari pelbagai gologan termasuklah yang meminati teman saya Mohd Hafizuddin (20 tahun)''.

Mangsa Mohd Hafizuddin (20 tahun) telah di simbah asid di sebuah rumah di Taman Seri Bakau,Kangar sabtu lalu gara-gara cemburu dan dendam.Natasya juga risau keadaan yang demikian menimpa dirinya.Natasya dan pasangannya merancang untuk hidup bersama luar dari Perlis tetapi terbantut.Apabila ditanyakan soalan berkaitan perkahwinan Natasya berkata "saya tak mahu mengulas lebih lanjut tetapi kami berhasrat untuk menjadi pasangan bahagia".
itulah komen dari Natasya mengenai hubungan mereka walaupun hubungan itu mendapat tentangan hebat dari pihak lelaki tersebut.

Komen dari Dr Mashitah :

"kita tak boleh biarkan perkara ini berlaku kerana ianya bukanlah sesuatu yang di benarkan dalam islam.jika tidak bertindak dikhuatiri akan menjadi lebih buruk.Jadi di minta Jabatan Agama Islam Negeri mengambil tindakan tegas berhubung isu ini".


 *ni Natasya to.cantik.


Dalam dunia sekarang ni macam2 isu pelik2 timbul.Sampai ada diantaranya tidak mampu di terima logik.tetapi di harap kita dapat menjadikan iktibar dalam hidup seharian.


Manusia tiada yang sempurna di muka bumi ini.Tiada yang tidak melakukan kesalahan.Tiada yang hebat.
Oleh itu sama2 lah kita mendoakan yang terbaik bagi umat manusia yang menumpang di dunia fana ini.Peringatan buat diri ini juga.



Hati merasa..Otak berfikir..Jari menzahirkan :)

2 comments:

- abdul hadi abdul muti - said...

iyew!!nak muntah je bace. huhu

N U R A L Y N said...

cop! jgn muntah kat sini taw...hee..
hidup dyorg berbeza..na buat cmne..